Neler yaparız?

Web tasarım

Web Sitesi Tasarım Hizmeti

Metro web tasarım ajansı, özgün, kullanışlı, amaca uygun, modern web tasarım trendlerine uygun işler yapmaktadır. Bu prensipler bizim tasarım anlayışımızın temelleridir. Amacımız etkili ve olumlu dönüşüm oranı yüksek web sitesi projeleri gerçekleştirmektir. Projelerimizi oluştururken hem görsel hem de teknik kaliteye de önem veririz. Teknolojik gelişmeleri ve trendleri yakından takip eder projelerimizde uygularız. Yazılım geliştirme ve uygulama süreçlerinde müşterimizin ihtiyaçlarına göre çözümler sunarız. Karşılıklı güven şeffaflık içerisinde uzun vadeli iş birlikteliği önceliğimizdir.

Web tasarım proje süreçlerimiz;

Metro web tasarım ajansı, kurumsal web sitesi, e-ticaret ve portal projelerinde aşağıda listelenen tasarım süreçlerini adım adım uygular.

  • Kurumsal Web sitesi tasarım projesine başlarken başarının öncelikle müşterimizin hedeflerini isteklerini iyi anlamaktan geçtiğini iyi biliriz.
  • Öncelikle sizi çok iyi analiz eder, beklentileriniz, hedefleriniz projenin analiz sürecinde değerlendirilir. Sektör ve rakip analizi ile rekabette üstün gelecek ayrıntıları belirleriz.
  • Mobil Cihaz Uyumlu Kreatif Web Site Tasarım aşamasında proje analiz sonuçlarında uygun altyapı çalışması yapılmaktadır.
  • Sitenin konsept tasarımı ve sayfa yapılarının belirlenmesi, kod geliştirme, Kod yapısı ile tasarımın uyumlu hale getirilmesi, data girişi, test yayını aşamaları geçilir.

Tüm bu aşamaların başarılı bir şekilde yürüyebilmesi için Metro web tasarım ajansı ve müşterinin birlikte uyum içinde çalışarak oluşturduğu sinerji esas alınmaktadır.

Portal web sitesi tasarımı

Etkili web tasarımı, herhangi bir portal için çok önemlidir. İlgi uyandıran bir portal web sitesi tasarımı ve disiplinli bir içerik pazarlama planı, genel bir sorgulamada kalıcı bir ilişkiye öncülük etmede yardımcı olur. Bir ziyaretçinin sitenizde sezgisel ve hızlı bir şekilde gezinmesine izin vermekle kalmaz, en az sayıda tıklamada bilgi bulmak, ziyaretçilerin değerli müşterilere dönüşmesini teşvik eder. Bizim şirketiniz için neler yapabileceğimizi öğrenin, bugün bir web tasarım danışmanlığı planlamak için bizimle iletişime geçin.

Portal web sitesi tasarımı süreçlerimiz;

  • Metroweb site tasarım ekibi, içeriği en üst düzeye çıkaran ve en az sayıda tıklama ile en fazla içerik barındıran etkili gezinme özelliğine sahip web siteleri oluşturmaya odaklanır. Bu sayede marka mesajınız hızlı ve anlaşılır bir şekilde karşılaşır. Web sitesi içeriğinin zamanında ve alakalı olması gerekir. Bu, sitenizin ziyaretçi tutmasını sağlayacak ilgi uyandırıcı içerikle mümkün olabilir.
  • Etkili bir portal web tasarımı marka mesajınızı iletir ve ziyaretçinizi istenen eylemi tamamlamaya teşvik eder. Bu da potansiyel müşterilerin, diğer rakip firmalar arasından sizin firmanızı seçmesi için iyi bir sebep sunar.
  • Web tasarım ekibimiz, web sitenizin kolayca ölçeklenebilmesini sağlar, böylece daha fazla işlevsellik ve içeriği sorun yaşamadan tümleştirebilirsiniz. Örneğin, yeni hizmetler, personel ekleyebilir veya konumları genişletebilirsiniz. WordPress CMS, teknik olmayan bir kişinin web sitesinde içerik değişiklikleri yapmasını kolaylaştırır. Arka sayfada yer alan düzenleme kolaylığı, gelecekteki web sitesi başarıları için kritik öneme sahiptir.
  • İyi planlanmış bir web sitesi, tam potansiyeline ulaşmak için bir portal web sitesi pazarlama uzmanları takımı (marka stratejisti, web tasarımcısı, web geliştirici, içerik stratejisti, metin yazarı ve SEO uzmanı) gerektirir. Metroweb, tüm portal web tasarım projelerinde uzmanlardan oluşan bir ekiple çalışarak, ideal potansiyel müşterileri çekmek ve bunlara dahil olmak için etkili bir marka platformu yaratmaktadır.

Landing page tasarımı

Dijital pazarlama için SEO’ya yatırım yapan tüm işletmeler, yayınladıkları reklam bağlantılarına özel tasarlanmış sayfalar gerektirir. Reklam bağlantılarıyla kullanıcıları ana sayfanıza yönlendirmek, çok düşük bir ziyaretçi dönüşümü oranına sahiptir. Bununla birlikte, kullanıcılar reklam bağlantılarına özel tasarlanmış bir sayfaya yönlendirilirse, bu ziyaretçilerin potansiyel müşterilere dönüştürme olasılığı birden fazla kat artış gösterir. Eğer kullanıcılar bağlantı sayfanızda aradıklarını çok kısa süre içerisinde bulamaz iseler bu onları müşteri olarak kaybettiğiniz anlamına gelir.

Landing Page’in temel tasarımı, bir büyük fark dışında normal bir web sayfasına benzer. Landing page’in amacı ve hedefi, ziyaretçileri kendileri için tasarladığınız eylemi gerçekleştirmeye ve tamamlamaya itmektir. Bu, bir formun doldurulması, bir düğmenin tıklanması veya sizi araması olabilir. Metroweb olarak bizim odak noktamız ziyaretçilere için ince ve güzel tasarım konseptleri yaratarak onlara farklı bir deneyim sunmak ve sizlere yüksek geri dönüşüm sağlamaktır.

Landing page tasarım süreçlerimiz;

  • Uzman landing page tasarım kadromuz ilgili reklam bağlantılarınızı ve kampanyalarızı inceleyerek bunlara özel tasarım ve içerik hazırlamaya başlar.
  • Kapsamlı pazarlama ve kullanıcı verilerine dayalı bir tasarım ilk önceliğimizdir.
  • Tasarımınızın SEO’ya uyumlu olması için tüm etiketlerin doğru kullanıldığından emin oluruz.
  • Farklı stratejiler için güncellenebilen veya değiştirilmesi kolay tasarımlar yaparız.
  • Ziyaretçilere interaktif bir şekilde hitap etmek için tasarıma videolar ve HD kalitesinde resimler eklenir.
  • Uygulanan tasarım harekete geçirici mesajlar ile donatılarak kullanıcılardan yanıt ve geri bildirim alımı sağlanır.

Dijital pazarlama

Dijital pazarlama, potansiyel müşteriler ve işletmeniz arasında doğrudan 2 yönlü iletişim kurar. İşletmenizin varlığını artırmak, markaları tanıtmak ve ürünlerinizi ve hizmetlerinizi çevrimiçi olarak sergilemek için dijital pazarlama stratejimizi ölçülebilir sonuçların alınması temeli üzerine kurduk. Dijital alanda artan dönüşüm oranları, artan site ziyaretçi trafiği ve marka güvenilirliğine odaklanarak dijital pazarlamaya birden çok açıdan yaklaşırız.

İşletmeniz benzersiz olduğu için ‘herkese uygun’ bir çözüm sunmuyoruz. Bunun yerine, sizin için doğru olanları seçmenizi veya uzman ekibimizin yardımıyla ihtiyaçlarınıza ve hedeflerinize en uygun çözümü üretebilmenizi sağlayan dijital pazarlama hizmetini sunuyoruz.

Dijital pazarlama süreçlerimiz;

  • Güçlü bir geri dönüşüm için ilk adımın bir dijital pazarlama stratejisi olduğunu biliyoruz. Üst düzey pazarlama stratejistlerimiz, markanıza, sektörünüze ve rekabet ortamınıza kendilerini kaptırarak işinizi tam anlamıyla anlayabilirler. Bu araştırma, dijital büyüme için net bir dizi yönergeleri ve önerileri özetlemek için kullanılır.
  • Bir stratejiyi belirlendikten sonra uzman pazarlama ekibimiz, çeşitli pazarlama kanalları aracılığıyla şirketinizin web sitesine gelen ziyaretçi trafiğini takip etmeye başlar. Sunduğunuz bir hizmeti aramış olan kullanıcıları hedefleyerek, web sitenizle etkileşim kurma, istenen bir eylemi gerçekleştirme, müşteri olma ve sonuç olarak geri dönüşümünüzü artıracak olan trafiği artırabiliriz.
  • Potansiyel müşteriler, katılımı teşvik eden kullanıcı dostu bir web sitesine ulaştırılır. Özelleştirilmiş web sitesi tasarımı ve dönüşüm oranı optimizasyon hizmetlerimiz, pazarlama bilimleri ve dönüşüm üretmeye odaklanmış benzersiz kullanıcı davranışı analizleri ile desteklenmektedir. Kullanıcının dönüşüm gerçekleştiremediği veya müşterilerin başka bir satın alma işlemi için geri getirilmek istendiği durumlarda, yeniden pazarlama teknikleri ve sürekli etkileşim ile ziyaretçileri sitenize geri göndermeyi amaçlayan belirli taktikleri kullanırız.

SEO

Arama motoru optimizasyonu ekibimiz, müşterilerimiz için gelişmiş arama sıralamalarını güvence altına almayı ve aynı zamanda en üst sıralarda yer almayı hedeflemektedir. Amacımız, yalnızca SEO aracılığıyla yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak değil, aynı zamanda diğer dijital pazarlama kanallarının müşterimizin çevrimiçi varlığını nasıl etkileyebileceği hakkında net bilgiler ve stratejiler sağlamaktır.

SEO süreçlerimiz;

  • Keşif sürecini doğru bir şekilde yapılması için gerekli tüm bilgileri ve müşteri bilgilerini ve hedeflerini tanımlanması.
  • Potansiyel hedef anahtar kelimeleri, proje özetinde belirtilen iş hedeflerine ve SEO kontrolünde ortaya çıkan fırsatlara göre tanımlanması.
  • Rakiplerin anahtar kelime araştırmasına göre tanımlası ve fırsat ve risk alanlarını belirlenmesi.
  • Kullanıcı deneyimini ve site içi gezinmesini temel alarak site performansını iyileştirmek için öneriler üretilmesi.
  • Mevcut web sitesi SEO performansı için analizlere ve site içi ve site dışı faktörlere dayanan temel oluşturulması.
  • Arama motorları için optimize etmek üzere web sitesi kodundaki ve içeriğindeki gerekli değişiklikleri ortaya koymak için bir eylem planı sunulması.
  • Web sitesi, sosyal medya kampanyaları, basın bültenleri ve sosyal medya için oluşturulması ve zamanlamanın yapılması.
  • Anahtar kelime araştırması sonucunda hedeflenen anahtar kelimeleri yansıtmak için içerik stratejisine dayalı web sitesi metni ayarlanması.
  • Site içi stratejiye göre web sitenizin kodlamasında iyileştirmelere gidilir ve sitenizin daha yüksek sıralamalara yükselmesi için optimize edilmesine yardımcı olur. Bu meta-bilgi, kanonik etiketler ve iç bağlantılar vb. değişiklik içerebilir.
  • İçerik Stratejisine dayalı olarak düzenli olarak kaliteli içerikler oluşturulması.
  • İşinizle ilgili içeriği paylaşmak ve tartışmak için kitlelerin sosyal medya aracılığı ile teşvik edilmesi.
  • Güncel durumla ile ilgili aylık raporların çıkarılarak sunulması

Kurumsal kimlik

Kurumsal kimlik tasarım hizmetimiz, marka değerini yükseltmek isteyen girişimciler ve girişimciler için, yeni bir logo tasarımı ve kartvizit, antetli kağıt ve zarf dahil olmak üzere kırtasiye tasarımını eşleştirmek için idealdir. Uzman marka kimliği tasarımcıları tarafından tasarlanan yeni logo tasarımınız ve kartvizitimiz harika bir ilk izlenim yaratacak ve sizi rekabette en ön sıralara getirecektir.

Kurumsal kimlik, markanıza profesyonel bir imaj kazandırır ve harika bir izlenim ve marka hatırlaması yaratır. Bu, potansiyel müşterileriniz ve iş ortaklarınız üzerinde doğru etkiyi yaratmak için tam olarak kontrol edebileceğiniz ve avantaja dönüştüreceğiniz bir pozitif değerdir.

Kurumsal kimlik süreçlerimiz;

  • Uzman kurumsal kimlik ekibimiz tarafından yaratıcı bir brief hazırlanarak size sunulur.
  • Brief size sunulduktan sonra, yetenekli ve uzman tasarımcılarımızdan oluşan bir takım projenize atanacaktır.
  • 10-15 iş günü içerisinde size gerçek dünyadaki kullanım ve örneklerle güzelce sunulan ilk logo tasarım konseptleri ile geri döneceğiz.
  • Beğendiğiniz tasarım konseptini seçersiniz ve tasarımda sizin zevkinize göre ince ayar ve düzeltmeler yapmak için sizinle birlikte çalışırız.
  • Tasarımı tamamladıktan sonra, vektör (AI) ve web (JPG, PNG, PDF) dahil olmak üzere 4 farklı biçimde son logo dosyalarını size veririz.
  • Logo tasarımı tamamlandıktan sonra, hızlı bir şekilde kırtasiye tasarım aşamasına geçeriz.
  • Eşsiz bir kartvizit, antetli kağıt ve zarf tasarımı oluşturarak ve size güzel bir biçimde sunarız.
  • Tasarım düzeninde ince ayarlar veya değişiklikler isteyebilirsiniz.
  • Son tasarımdan memnun olduğunuzda, AI ve PDF formatlarında matbaa hazır dosya formatları oluşturarak size teslimini gerçekleştiririz.

Grafik tasarım

‘İnsanların gözleriyle satın aldığını’ söylediğini duymuşsunuzdur. Bu doğru – markanızın görsel unsurları, sizin işletmeniz hakkında, fark ettiğinizden çok daha fazla iletişim kuruyor. Metroweb işinizin görsel unsurlarını öne çıkaracak temaları, renkleri, stilleri ve fikirleri yakalar.

İyi tasarlanmış bir logo, broşür veya web sitesi, şirketinizin veya ürünlerinizin ne anlama geldiğini yansıtabilir. Grafik tasarım, pazarlama ihtiyaçlarınızı yaratıcı grafiklerle yaratıcı bir şekilde yansıtan sanattır. Çeşitli reklam, iletişim ve baskı gereksinimleri için büyük talep var. İyi bir grafik tasarım, sizi yalnızca rakiplerinizden ayırmakla kalmaz, aynı zamanda markanızı etkili bir şekilde pazarlar ve yeniden konumlandırır ve ürün / hizmet tekliflerinizi güçlendirir.

Grafik tasarım süreçlerimiz;

  • İlk olarak aldığımız işin kapsamını belirleriz. Müşterilerinizin hedeflerine ulaşmada yardımcı olacak ve ürünlerinin benzersiz olmasını sağlayacak fikirleri belirlemek için zaman ayırırız.
  • İhtiyacınız olan işin kapsamını özel olarak belirledikten sonra, imzalı onayınız üzerine yazılı bir teklif / hizmet sözleşmesi hazırlanarak tarafınıza sunulur. Bu teklif / sözleşmede, işin kapsamı, ilgili ücretler, ek ücretler, proje zaman çizelgeleri ve işe başlamak için ihtiyaç duyacağımız şeyler gibi öğeler yer alacaktır. Bütün taraflar bu yazılı teklifte yer alan tüm unsurları kabul ettiğinde, proje üzerinde çalışmaya başlayabiliriz.
  • Başlangıç toplantısı, proje hedeflerinizi çok özel olarak tanımlamak, tasarım zevklerini, kullanılacak resmi ve metni, gezinme akışlarını, düzen stillerini vb. tanımlamak istediğimiz tasarım aşamalarının ilkidir.
  • Sizin tüm fikirlerinizi özel olarak değerlendirmemiz ve olabildiğince fazla bilgi toplamamız önemlidir. İşletmenizden almamız gereken bilgilerin bir listesini size sunacağız; fotoğraflar açıklayıcı metin vb. gibi
  • Başlangıç toplantımız sırasında toplanan tüm bilgileri ve fikirleri alıyoruz ve şirketinizin hizmetine veya tüketici gruplarınızı özel olarak hedefleyen ürüne yönelik benzersiz, etkileyici ve etkili bir tasarım çözümü yaratma işimizi yapmak üzere yola çıkıyoruz. Bunu, tasarım ihtiyaçlarınız ve hedefleriniz hakkında bildiklerimizi, ön taslaklar oluşturmak için beyin fırtınası ve son olarak da bilgisayarla işlenmiş tasarımlar ile uygulayarak yapıyoruz.
  • Etkili ve sizin ilginizi çekecek bir tasarım ortaya çıkarttığımızda, ilk tasarım konseptlerini size ve iş arkadaşlarınıza incelemek üzere sunarız.
  • Geri bildirimlerinize dayanarak, isteklerinizi karşılamak için başlangıç tasarımlarını revizelere gidip size sunarız.
  • Onayınız ile birlikte grafik tasarımınız tamamlandıktan sonra vektör (AI), (PDF) ve web (JPG, PNG, GIF) gibi formatlarda size sunulur.

E-katalog

E-katalog (Dijital katalog veya Web katalog) basılmış katalog, broşür dergi vb. yayınların internert ortamına taşınarak interaktif hale getirilmesidir. Genel olarak, satış için bir araç olarak değil, ürün ve hizmetleri tanıtmak ve müşterinin dikkatini yeni ürün ve hizmetelere çekmek amacı ile kullanılırlar. E-kataloglar, müşterileri basılı medyaların sunmuş olduğu dar çerçevin dışına çıkartarak sunmuş olduğunuz hizmetlere ve ürünlere internet üzerinden kolayca erişim sağlar.

Neden E-katalog?

  • Geleneksel kataloglardan farklı olarak, bu e-kataloglar sizi baskı masrafından kurtararak paradan tasarruf etmenizi sağlar.
  • İnternetin sunduğu imkanlar sayesinde, dünyanın her yerinden insanların bu kataloglara istediği zaman erişebilmesini sağlar.
  • Bu kataloglarla, farklı şirketler tüketicilere daha hızlı ve daha rahat bir hizmet sunarak yeni müşteriler kazanmaktadır. Bu katalogları kullanarak, kullanıcılar ürün ve hizmetleri arayabilir. Bu sayede satışlar önemli ölçüde artmaktadır.
  • Müşterilerinizi yeni ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında baskı maliyetine gerek kalmadan düzenli olarak bilgilendirebilirsiniz.
  • Sıkıcılıktan uzak hareketli ve görsel tasarımlar yaptırabilirsiniz.
  • Basılı katalogların çoğu mürekkebi kurumadan güncelliğini kaybeder veya güncellemeye ihtiyaç duyar. Düzenlenip yeniden basılması yüklü bir baskı maliyetin beraberinde getirir. E-kataloglar ise kolayca düzenlenebilir ve değiştirilebilir.
  • E-kataloglarda istediğniz kadar içerik paylaşabilirsiniz.
  • Kağıt kullanımınızı azaltarak hem çevreye hem de bütçenize katkı sağlar.
  • E-kataloglar mobil uyumludur. Iphone, Android ve Ipad ile sorunsuz çalışır.
  • Sosyal medya aracılığı ile; Facebbok, Linkedin, Myspace, Twitter, Tumblr vb. ya da E-posta ile paylaşılabilir.